افتتاح فاز اول مرکز پاسخگویی 137 شهرداری خمینی شهر
همزمان با نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها، فاز اول مرکز پاسخگویی 137 شهرداری خمینی شهر افتتاح گردید.
����همزمان با نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها، فاز اول مرکز پاسخگویی 137 شهرداری خمینی شهر افتتاح گردید.
����در این مراسم که با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار گردید، ابراهیمی نیا رییس شورا افتتاح این مرکز را پلی به سوی تسهیل ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر با مردم دانست. شهردار حاج حیدری نیز در این مراسم ضمن بیان تاثیر مرکز 137 در گسترش ارتباطات مردمی افزود:امروز این مرکز که با پیگیری خود اعضای شورای شهر و با تلاش مجموعه فرهنگی شهرداری به ثمر نشست، افتتاح شد و از امروز هر 15 روز یک بار پروژه های مهمی را افتتاح خواهیم کرد.
����حاج حیدری همچنین گفت: هر کسی با مرکز 137 تماس می گیرد حتما دغدغه و شکایتی دارد و باید با سعه صدر به آن رسیدگی شود.
����معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز در این رابطه گفت: پروژه 137 شهرداری خمینی شهر بزرگترین طرح مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی در چند سال اخیر و گامی بزرگ به سوی تحقق شعار شهروند الکترونیک است.
����سیدمحمدهادی موسوی افزود: این پروژه با بهره گیری از تجربیات شهرهای بزرگ مثل تهران و اصفهان راه اندازی شده است.
����وی همچنین اعلام کرد بیشترین تماس های 30 روز اخیر این مرکز مربوط به تخلفات ساختمانی و سدمعبر و نیز درخواست آسفالت بوده است که به ترتیب به واحدهای اجراییات و آسفالت ارجاع شده است.
����موسوی همچنین بیان داشت: درخواست های مربوط به سازمان حمل و نقل یعنی اتوبوس و تاکسی و همچنین درخواست های فرهنگی در اولویت های بعدی شهروندان قرار داشته است.
����معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همچنین با اشاره به این که پروژه 137 شهرداری در چند فاز تعریف شده است افزود: در فاز اول مرکز 137 به وسیله کارشناسان پاسخگو در دو شیفت کاری مجموعا از 7:30 صبح الی 22 و در بقیه اوقات شبانه روز از طریق صندوق صوتی پاسخگوی شهروندان است.
����وی افزود: راه اندازی شیفت شب، نرم افزار شهروندی و اکیپ سیار ویژه 137 از مواردی است که در فاز های بعدی در نظر گرفته شده است.
❇️مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی خمینی شهر