rel_photo
  • 1403/02/30 - 09:44
  • - تعداد بازدید: 405
  • - تعداد بازدیدکننده: 394
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کتاب غذای روح انسان

یا  کتاب بهترین دوست من
 
جامعه وقتی فرزانگی و سعادت می یابد که مطالعه،کار روزانه اش باشد.لذا سازمان فرهنگی رفاهی خمینی شهر در جهت توسعه فرهنگ شهری المان کتاب نما را که حدودا یکماه بطول انجامید را در چهارراه شریعتی ساخت. المان شهری مشخصه ای برای شناخت شهر که میتواند جزعی از شاخصه یک شهر نیز محسوب شده و به عنوان یک اثر هنری،بازتابی از هویت شهر و مردمانش باشد.باتوجه به پیشینه فرهنگی شهر،خمینی شهر با افتتاح المان کتاب ،برگ زرین دیگری برافتخارات این شهر افزود.کتاب بزرگترین عامل صیانت ونگهداری از اندیشه ها و علم دانشمندان محسوب می شود لذا تلاش داریم تا سهم بسزایی در افزایش دانش و آگاهی از طریق سوق به سوی فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته باشیم.
در این هنر شهری حدودا ۱۰۰۰ عنوان کتاب با موضوعات مذهبی،عرفانی،فلسفی،روانشناسی،تاریخی،ادبیات معاصر،ادبیات کهن،رمان های بزرگسال خارجی و ایرانی،کتابهای کودک و نوجوان و کتابهایی مربوط به خمینی شهر و شهدای خمینی شهر با مشاوره متخصصین کتاب  انتخاب شده است.
و نظر بسیاری رسانه های اجتماعی و فضای مجازی و اکثریت مردم را به خود جلب کرده است.
امیدواریم که این طرح بتواند مردم علاقمند به کتاب را با عناوین جدیدی از کتابها آشنایی دهد  .
 
 
 روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر
 
المان کتاب نما خمینی شهر المان کتاب نما خمینی شهر المان کتاب نما خمینی شهر المان کتاب نما خمینی شهر المان کتاب نما خمینی شهر المان کتاب نما خمینی شهر المان کتاب نما خمینی شهر
{author_name}
تصویر نویسنده :

مدیر سیستم
عکاس

مدیر سیستم

گزارش تصویری